مجمع هیات کبدی برگزار شد 

مرادی زاده برای چهارسال رئیس هیات کبدی هرمزگان شد



مجمع هیات کبدی هرمزگان با حضور رئیس فدراسیون کبدی برگزار شد و رئیس چهارساله  هیات کبدی استان  انتخاب شد . 
به گزارش صبح ساحل،  با رای اعضای مجمع هیات کبدی هرمزگان، روح الله مرادی زاده به مدت چهار سال سکاندار این هیات ورزشی شد.
مجمع انتخابات هیات کبدی هرمزگان به ریاست عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران ، سرپرست فدراسیون جهانی کبدی و با حضور محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان وسایر اعضای مجمع  در محل سالن جلسات  اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد. محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان اظهارداشت:استان هرمزگان ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد و اعضای هیات با برنامه ریزی صحیح و پشتکار از این ظرفیت ها و پتانسیل های موجود می بایست استفاده نمایند.
وی افزود: باید از نیروهای ورزشی و متخصص استان برای پیشرفت و توسعه رشته کبدی استفاده شود تا این رشته ورزشی بسیار جذاب به جایگاه اصلی خود در سطح ملی و بین المللی برسد. متولی ورزش وجوانان استان بیان داشت: سرمایه گذاری در رشته ورزشی کبدی قطعا پاسخ خوبی خواهد داد و در آینده نزدیک شاهد ورزشکاران مدال آور در این رشته خواهیم بود. امیاری تصریح نمود: تعامل بسیار خوبی بین دستگاه ها و دانشگاه های استان  در استان وجود دارد و امیدواریم حضور  ورزشکاران کبدی استان در عرصه های مختلف ورزشی  خوش بدرخشند.
    
    
    مرادی زاده برای چهارسال رئیس هیات کبدی هرمزگان شد
   
    
درادامه عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: مدیرکل ورزش وجوانان استان نگاه ویژه ای به ورزش کبدی دارد و در سال های اخیر با فعالیت های مرادی  زاده رئیس هیات کبدی استان شاهد رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در هرمزگان بودیم. سرپرست فدراسیون جهانی کبدی بیان داشت: امیدواریم استان هرمزگان مرکز ورزش کبدی ساحلی کشور شود زیرا این پتانسیل وظرفیت در این استان ساحلی وجوددارد. 
رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران تصریح نمود: فدراسیون ورزش کبدی جز پنج رشته ورزشی برتر کشور است و این فدراسیون ظرفیت و آمادگی برگزاری مسابقات قهرمانی، میزبانی ها را دارد. اورسجی بیان داشت: امیدواریم به زودی این رشته ورزشی جزء رشته های ورزشی المپیک قرار بگیرد و قطعا جزء رشته های مدال آور خواهیم بود.
لازم به ذکر است که در مجمع هیات کبدی روح الله مرادی زاده  با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۴ رای اعضای مجمع به مدت چهار سال مسئولیت این هیات ورزشی را برعهده گرفت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها